مقالات

معرفی برند لواک

luwak

یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب در سراسر جهان قهوه است که در بین ایرانیان نیز جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. شرکت‌های بسیاری هم در سراسر دنیا اقدام به طراحی و ساخت انواع دستگاه‌های قهوه‌ساز نموده‌اند. یکی از این شرکت‌ها لواک نام دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برند لواک بپردازیم و شما را با این برند خوشنام آشنا کنیم. اگر شما هم به قهوه و دستگاه‌های قهوه‌ساز علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید.

luwak 1

آشنایی با برند لواک در دنیای لوازم خانگی| بررسی تاریخچه لواک

اگر بخواهیم در بین برندهای مختلف لوازم خانگی به ویژه قهوه‌سازها برندی را معرفی کنیم می‌توانیم به معرفی برند لواک بپردازیم. برند لواک یک برند اصالتا ایتالیایی است که کارخانه آن در کشور چین قرار دارد. طراحان و مهندسان مجرب و با تجربه ایتالیایی اقدام به طراحی و تولید این محصولات نموده‌‌اند. این محصول با کیفیت در مدل‌های متنوعی تولید شده است و در بازار موجود است که می‌توانید از بین مدل‌های مختلف آن یکی را انتخاب و خریداری نمایید.

ویژگی‌های اسپرسوسازهای برند لواک| معرفی برند لواک

کمپانی لواک با تولید اسپرسوسازهای صنعتی و نیمه صنعتی به خوبی جای خودش را در بازار دستگاه‌های قهوه‌ساز به ویژه اسپرسو ساز باز کرده است و مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد. این برند توانسته است با رقابت با برندهای معروف به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و در بازارهای جهانی خوش‌نام بماند.

مدیران این کمپانی برای اینکه بتوانند محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کنند اقدام به تاسیس کارخانه در چین نموده‌اند. همان‌طور که می‌دانید چین یک کشور صنعتی است که تولید در آن حرف اول را می‌زند. نیروی کار در این کشور بسیار زیاد است و به همین دلیل هزینه دستمزد کارگران در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی کمتر است. راه‌اندازی خط تولید به دلیل سابقه زیاد و تعداد کارخانه‌های فراوان در این کشور با سرعت زیادی انجام می‌شود.

به همین دلیل اکثر شرکت‌های بزرگ تولید محصولات خود را در این کشور انجام می‌دهند. وقتی قصد معرفی اسپرسوساز لواک را داریم باید بگوییم که محصولات موجود در بازار با این برند تحت لیسانس کشور ایتالیا هستند و در چین تولید می‌شوند. اما طراحی آن‌ها توسط مهندسان ایتالیایی صورت گرفته است و از قطعات با کیفیت درجه یک در تولید این محصولات استفاده شده است.

luwak 2

آشنایی با انواع اسپرسوساز از برند لواک

اگر به دنبال نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم و خوش عطر در منزل هستید اولین کار تهیه یک قهوه خوب است. در قدم دوم باید دستگاه مناسبی برای تهیه قهوه داشته باشید تا بتوانید یک قهوه خوش طعم و خوش عطر را تهیه کنید و نوش جان بفرمایید. در سراسر جهان مردم بسیاری روزشان را با نوشیدن یک فنجان قهوه آغاز می‌کنند. به همین دلیل دستگاه‌های قهوه ساز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

این دستگاه‌ها لزوما به عنوان وسایل دکوری استفاده نمی‌شوند. شاید در گذشته از این دستگاه‌ها در منزل خیلی استفاده نمی‌شد و بیشتر جنبه تزئینی داشت. اما امروزه ما هر روز این دستگاه‌ها را روشن می‌کنیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. دستگا‌ه‌های تک نازله و دو نازله از این برند در بازار موجود است. همین طور مدل‌های صنعتی و نیمه صنعتی در این کمپانی تولید می‌شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد.

دسته بندی اسپرسوسازهای برند لواک| معرفی برند لواک

کمپانی لواک در دو دسته کلی صنعتی و نیمه صنعتی اقدام به تولید دستگاه‌های قهوه‌ساز نموده است. هنگام معرفی برند لواک تنوع بسیار زیاد محصولات ساخته شده از این برند به چشم می‌خورد. از انواع صنعتی برای هتل‌ها، باشگاه‌ها، مراکز فروش بزرگ، کافی‌شاپ‌های بزرگ و … استفاده می‌شود. مدل‌های نیمه صنعتی مناسب منازل، دفاتر کار، کافی‌شاپ‌های معمولی و کوچک و … است. با توجه به محلی که می‌خواهید از دستگاه استفاده کنید می‌توانید نوع آن را انتخاب کنید.

تنوع اسپرسوسازهای برند لواک | معرفی برند لواک

اگر بخواهیم تنوع اسپرسوسازهای برند لواک را بررسی کنیم باید بگوییم لواک یکی از برندهایی است که توانسته‌ است محصولاتی با تنوع زیاد تولید و به بازار عرضه کند. دستگاه‌های اسپرسوساز نیمه صنعتی در مدل‌های مختلف و در رنگ‌های مشکلی، استیل، سفید و قرمز در بازار موجود است. همچنین اسپرسوساز مینی پرسو و اسپرسوساز دستی نیز از این برند وجود دارد.

اگر شما اهل سفر هستید و به دنبال یک اسپرسوساز سفری با کیفیت می‌گردید می‌توانید از برند لواک دستگاه مورد نیاز خود را تهیه کنید. این مینی اسپرسوسازها در رنگ‌های بسیار زیبای نارنجی، آبی، مشکی، زرد، قهوه‌ای و سبز در بازار موجود است. رنگ خاکستری هم از این مدل موجود است که دارای یک کیف هم هست که دستگاه در آن قرار می‌گیرد.

این دستگاه‌ها در اندازه یک قمقمه هستند و به راحتی در کیف و چمدان قابل حمل هستند. به این شکل می‌توانید در هر جایی که هستید و هر زمان که خواستید قهوه میل کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید. وقتی صحبت از معرفی برند لواک می‌شود نمی‌توانیم به اسپرسوساز شارژ فندکی ماشین اشاره نکنیم. این دستگاه ویژه با قیمتی مناسب به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از شارژر فندک ماشین برای خودتان اسپرسو تهیه کنید و خستگی سفر را از تنتان برهانید.

خرید اسپرسوسازهای برند لواک به چه صورت است؟

بنا به شرایط و بودجه‌ای که برای خرید این محصول کنار گذاشته‌اید انتخاب‌‌های بسیار زیادی خواهید داشت. قبل از هر چیز شما باید مشخص کنید که دستگاه را برای استفاده در چه فضایی می‌خواهید. اگر برای استفاده شخصی و منزل می‌خواهید دستگاه قهوه ساز را تهیه کنید بهترین انتخاب دستگاه‌های نیمه صنعتی هستند که به شما امکان تهیه یک فنجان اسپرسوی عالی با کف شیر را می‌دهد. در واقع شما می‌توانید در منزل تجربه خوردن یک فنجان قهوه را بازسازی کنید و از آن لذت ببرید.

برای خرید می‌توانید به صورت حضوری یا مجازی از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور اقدام به خرید محصولات لواک نمایید.

نمایندگی برند لواک در ایران

اگر قصد خرید محصولات برند لواک را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خریدتان را از نماینگی‌های معتبر لواک در ایران انجام دهید. این کار چند دلیل دارد. اول اینکه شما با خرید از نمایندگی کالای اصل و با کیفیت تهیه می‌کنید. همچنین می‌توانید از فروشنده درخواست گارانتی و برگه اصالت کالا نمایید. خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزایای خرید از نمایندگی محسوب می‌شود. گاهی اوقات هم شرکت مادر در زمان‌هایی مشخص اقدام به ارائه تخفیف‌هایی می‌کند که فقط در نمایندگی‌ها قابل دسترسی است. نقش نمایندگی‌ها در معرفی برند لواک بسیار پررنگ است و همان‌طور که مشاهده کردید خرید از نمایندگی مزایای زیادی به همراه دارد.

آیا می‌توان در ایران نمایندگی لواک داشت؟| معرفی برند لواک

اگر شما دوست دارید یکی از نمایندگی‌های لواک در ایران شوید باید ابتدا با کمپانی ارتباط برقرار کنید. سعی کنید با بیان رزومه کاری و نشان از میزان علاقه خود به همکاری با شرکت کمپانی را متقاعد کنید تا به شما نمایندگی بدهد. بعد از توافق کمپانی باید کارهای اداری را انجام دهید و نامه نمایندگی را دریافت کنید. سپس مکان مناسب برای استقرار دستگاه‌ها را مهیا کنید. کارهای مربوط به امور مالی و ترخیص کالا هم بسیار مهم هستند. باید بررسی کنید که ببینید شرایط واردات به چه صورت است و برای انجام آن کارت بازرگانی را تهیه کنید. بعد از ترخیص کالا شما به یکی از نمایندگی‌های برند لواک تبدیل شده‌اید.

luwak 3

مزایای برند لواک در مقایسه با سایر برندها

اگر بخواهیم به بیان مزایای برند لواک در مقایسه با سایر برندها اشاره کنیم باید بگوییم این برند دارای دستگاه‌های قهوه‌ساز بسیار با کیفیت با تنوع بالا است که به ویژگی‌های آن در زیر اشاره شده است.

  • قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا
  • تنوع زیاد محصول
  • امکان تهیه انواع قهوه مانند لاته، اسپرسو، کف شیر، کاپوچینو، هات چاکلت، آب جوش و شیر داغ با این دستگاه‌ها ممکن است. این ویژگی مهمی در هنگام معرفی برند لواک در مقایسه با سایر برندها است.
  • توان ۱۰۵۰ وات
  • دارا بودن تمپر قهوه
  • دارا بودن نازل بخار
  • دارا بودن فشار بخار بالا
  • بدنه مقاوم در برابر ضربه
  • بدنه سبک و با کیفیت
  • امکان استفاده از پودر قهوه، ماسالا، شیر، هات چاکلت
  • امکان شستشوی راحت دستگاه
  • دارا بودن تضمین بازگشت کالا
  • دارای سینی چکه‌گیر
  • دارابودن سیستم دم قهوه با استفاده از پمپ ایتالیایی
  • گرم نگهدارنده فنجان قهوه
  • مهلت تست فنی دستگاه به مدت ۷ روز
  • دارای گواهی استاندارد CE‌ از کشور اروپا
  • مصرف کم انرژی
  • دارا بودن سیم بلند و دسترسی راحت

هر آنچه باید درباره برند لواک بدانیم

دنیای لوازم خانگی پر از برندهای مختلف است و گشتن در میان این برندها و انتخاب یک مورد مناسب کار بسیار سختی است. هر برندی مزایا و معایبی دارد که برای انتخاب باید در مورد این مسائل تحقیق کاملی انجام داد. دنیای امروز دنیایی مصرف‌گرا است و اصولا لوازم الکتریکی بعد از ۴ یا ۵ سال از کار می‌افتند. این موضوع می‌تواند به عنوان یک سیاست کاری در نظر گرفته شود و باعث بقای شرکت‌های تولید کننده شود.

در این میان شرکت‌هایی هستند که با بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز اقدام به تولید محصولات باکیفیتی می‌کنند که برای سال‌های زیادی با همان کیفیت اولیه کار می‌کنند. یکی از این برندهای با کیفیت لواک است که به کیفیت محصولات تولیدی خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و برای مشتریان خود ارزش بسیار زیادی قائل است.

تعهد و مسئولیت پذیری مدیران برند لواک ما را بر آن داشت که به معرفی برند لواک بپردازیم و این برند باکیفیت را به شما معرفی کنیم. کیفیت و زیبایی در طراحی از از اولویت‌های مدیران شرکت بوده است و به همین دلیل این برند طرفداران بسیار زیادی دارد.

قیمت اسپرسوسازهای لواک در بازار

اگر قصد خرید دستگاه‌های قهوه‌ساز لواک را دارید باید ابتدا اقدام به مشخص کردن نوع دستگاه و مدل مورد نظرتان نمایید. سپس از نمایندگی‌های لواک قیمت مدل مورد نظرتان را استعلام بگیرید. در هر کجای ایران که هستید می‌توانید از نمایندگی‌های لواک دستگاه مورد نظرتان را خریداری کنید.

قیمت‌ها در تمام نمایندگی‌ها ثابت است و از این نظر هیچ تفاوتی بین مراکز مختلف وجود ندارد. اگر به سایت‌های خرید لوازم خانگی سری بزنید قیمت اسپرسوسازهای تک نازله از ۲ میلیون تومان به بالا است و برای مدل‌های ۲ نازله از ۳ میلیون تومان به بالا می‌باشد.

مدل‌های سفری قیمتی بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان دارند و مینی اسپرسوسازها حدود هفتصد هزار تومان قیمت دارند.

چرا برند لواک را انتخاب کنیم

اگر شما هم از علاقه‌مندان به قهوه هستید و از نوشیدن این نوشیدنی خوش طعم لذت می‌برید حتما به دنبال یک دستگاه قهوه‌ساز خوب هستید. اگر می‌خواهید یک قهوه‌ساز خوب و با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از برند لواک استفاده کنید. این برند علاوه بر اینکه طراحی زیبایی دارد از قطعات با کیفیتی ساخته شده است که طول عمر بالایی دارد و برای سال‌ها همراه شما می‌ماند. وقتی می‌خواهیم به معرفی برند لواک بپردازیم باید به امکانات آن هم اشاره کنیم. با استفاده از امکان ساخت کف شیر می‌توانید قهوه‌های بسیار خوشمزه‌ای درست کنید و دیگر نیازی به رفتن به کافه ندارید.

برای پذیرایی از مهمانانتان گزینه‌ای بسیار عالی است و سرعت درست کردن قهوه در این دستگاه‌ها زیاد است. بنابراین به سرعت می‌توانید چند فنجان قهوه آماده کنید و برای جلوگیری از سرد شدن آن می‌توانید فنجان‌ها را روی گرم نگهدارنده فنجان قرار دهید و قهوه‌های داغ را برای پذیرایی از مهمانان خود ببرید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به معرفی برند لواک که در زمینه تولید دستگاه‌های قهوه‌ساز فعالیت دارد بپردازیم. این برند که در کشور ایتالیا به ثبت رسیده است محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند و به این ترتیب توانسته است علاوه بر تولید محصولات با کیفیت قیمت بسیار مناسبی هم بر محصولات خود بگذارد. صادرات این کالاها به کشورهای مختلف در دنیا باعث شده است تا مردم سراسر جهان با این برند آشنا شوند و از مزایای این دستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

این برند معروف توانسته است با تولید محصولات با کیفیت در رده جهانی برای هزاران نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کند و با ارتقای هر ساله محصولات خود مشتریانش را در سراسر جهان راضی نگه  دارد. وقتی کمپانی از نیروی کار ارزان‌تر در چین استفاده کرد به دستاورد بزرگی رسید و آن این بود که افراد بیشتری توانستند به دلیل قیمت مناسب این محصولات آن‌ها را خریداری کنند و از این محصولات استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *