معرفی: محصول | ابزار جانبی | برند

معروف‌ترین برندهای اسپرسوساز خانگی

معروف‌ترین برندهای اسپرسوساز خانگی

آیا به دنبال بهترین دستگاه اسپرسوساز خانگی هستید؟ مطمئن نیستید که چگونه از بین هزاران مورد موجود، مناسب را انتخاب کنید؟ این تصمیم بزرگی است برای شما تا بهترین اسپرسوساز را انتخاب کنید؛ با ادامه مقاله همراه باشید تا راشامال به شما محبوب‌ترین برندهای اسپرسوساز خانگی را معرفی و پیشنهاد کند.

معروف‌ترین برندهای اسپرسوساز خانگی

معروف‌ترین برندهای اسپرسوساز خانگی

در این بررسی، ما چند دسته مختلف را پوشش می‌دهیم تا به شما کمک کنیم دستگاه مناسبی را متناسب با سبک، آشپزخانه و بودجه خود بیابید. ما تعدادی از بهترین انتخاب‌ها را از هر دسته جمع‌آوری کرده‌ایم تا مجبور نباشید ساعت‌ها به تحقیق بپردازید، یا بدتر از آن، مقدار زیادی پول را صرف دستگاه‌های بی‌کیفیت کنید. برای اسپرسوساز مباشی، دلونگی و برویل از همین قرار هستند.

چه نوع دستگاه‌های اسپرسوسازی وجود دارد؟

شما در حال یادگیری نحوه انتخاب دستگاه مناسب هستید. چطور؟ خوب، ابتدا باید بهترین نوع ماشین را برای نیازهای شخصی خود انتخاب کنید. این کار شما را یک قدم به تهیه اسپرسو در سطح کافی‌شاپ نزدیک‌تر می‌کند.

دستگاه اسپرسوساز خانگی دستی

دستگاه اسپرسوساز اصلی در سال 1905 معرفی شد. اینها نیاز به مهارت و تمرین دارند. اگر می‌خواهید همه چیز را در مورد شات اسپرسو و کف کردن شیر کنترل کنید، آنها معیار هستند. شما اساساً همه کارها را انجام می‌دهید، از آسیاب کردن، هل دادن، کف کردن، و سپس امیدواریم که با استفاده از لذت ببرید.

دستگاه‌های اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

اگر رضایت حاصل از تهیه اسپرسو را به صورت دستی دوست دارید، اما نمی‌خواهید آخرین مرحله را خودتان انجام دهید، یک دستگاه نیمه اتوماتیک می‌تواند بهترین کار باشد. شما انتخاب می‌کنید که چه مقدار قهوه در سبد فیلتر قرار دهید، آسیاب‌ها را با فشار مناسب می‌چسبانید، پمپ را روشن و متوقف می‌کنید تا میزان آب مصرفی را کنترل کنید.

این مقاله عمدتاً بر روی ماشین‌های نیمه اتوماتیک تمرکز می‌کند، زیرا آنها معمولاً برای استفاده خانگی رایج‌تر هستند؛ بنابراین ما به تفصیل به این موارد می‌پردازیم

دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک

همچنین به عنوان «ماشین‌های فوق خودکار» شناخته می‌شود، عملیات تک لمسی چیزی است که این دستگاه‌ها در مورد آن هستند. بسیاری به شما این امکان را می‌دهند که در ترجیحات خود در زمینه استحکام قهوه و کف کردن شیر برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید بعداً بدون سروصدا نوشیدنی برنامه ریزی شده خود را انتخاب کنید. اگر وقتتان کم است و نمی‌خواهید تجربه‌های عملی‌تری را تجربه کنید، اینها انتخاب بسیار خوبی هستند.

از نظر کیفیت اسپرسو، آنها کاملاً با دستگاه‌های دستی یا نیمه‌خودکار مطابقت ندارند، اما برای کسانی که به دنبال چیزی سریع و آسان بدون ازدست‌دادن کیفیت زیاد هستند، کاملاً مطابقت دارند.

اسپرسوسازهای قابل‌حمل

این دستگاه‌ها که به‌عنوان دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی جمع‌وجور یا اسپرسوساز مسافرتی نیز شناخته می‌شوند، برای افرادی که آشپزخانه‌های کوچک دارند، بسیار عالی هستند. بسیاری از اینها حتی نیازی به برق ندارند، و آنها را در قابلیت حمل و نقل نهایی می‌سازد. با این حال، آنها از نظر کیفیت اسپرسو بسیار متفاوت هستند، بنابراین مطمئن شوید که زمان خود را عاقلانه انتخاب می‌کنید.

دستگاه‌های اسپرسوساز پاد

آخرین (و مطمئناً کمترین) دستگاه اسپرسوسازهای پاد هستند. در حالی که راحت هستند، به نظر ما قطعاً بهترین اسپرسو را از نظر کیفیت درست نمی‌کنند. با این حال، ما یکی از آنها را در زیر توصیه کرده‌ایم، زیرا شکست دادن آنها برای راحتی کار دشوار است.

دستگاه‌های اسپرسوساز تجاری

همانطور که از نام آن پیداست، ماشین‌های تجاری برای کافی‌شاپ‌ها طراحی شده‌اند. بنابراین به‌ندرت در فضای قهوه یک باریستای خانگی می‌توانید آن را ببینید. آنها گران هستند، اما دلیل آن این است که آنها برای تولید اسپرسو با حجم بالا ساخته شده‌اند. با این حال، تعداد کمی وجود دارند که از خط استفاده تجاری و خانگی عبور می‌کنند که در ادامه در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

 معرفی چند نمونه از بهترین برندهای اسپرسوساز خانگی

خوب، اکنون بدون هیچ مقدمه‌ای ، بیایید برخی از بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز را که اسپرسو واقعی می‌سازند، ببینیم:

  1. Breville BES840XL Infuser
  • نوع: نیمه اتوماتیک
  • ابعاد: 13.7 اینچ x 11.5 اینچ 13.2 اینچ
  • ظرفیت: 61 اونس
  • فشار: 15 بار
  • کف کردن شیر: دسته بخار دستی
Breville BES840XL Infuser

Breville BES840XL Infuser

باریستاهای واقعی اهمیت انفوزیون اولیه آسیاب‌ها را می‌دانند تا بهترین عصاره‌گیری را به دست آورند. با Breville BES 840XL، این در دستگاه تعبیه شده است. یک پیش انفوزیون ثابت و کم‌فشار بسیار شبیه به “شکوفه دادن” در ریختن روی آن آسیاب‌ها را برای استخراج با فشار بهینه 9 بار آماده می‌کند. برخلاف دستگاه دیگر برویل، 800ESXL، کنترل‌کننده دمای PID این دستگاه با افزایش 2 درجه قابل برنامه‌ریزی است و نوسانات را در حین استخراج کاهش می‌دهد تا طعمی ثابت داشته باشد.

اگر به دنبال نسبت قهوه به آب بالاتری هستید، سبدهای فیلتر دو شات این دستگاه نیمه اتوماتیک تا 19 تا 22 گرم مصرف می‌کنند (معمولاً سبدهای فیلتر 11 تا 13 گرم مصرف می‌کنند). این را با کنترل شات منعطف (از جمله کنترل شات دستی) ترکیب کنید و کاملاً مسئولیت آن را بر عهده خواهید داشت. Infuser مانند باریستا اکسپرس است، اما با ویژگی‌های کمتر.

  1. Rancilio Silvia
  • نوع: نیمه اتوماتیک
  • ابعاد: 9.2 × 11.4 × 13.3 اینچ
  • ظرفیت مخزن 1.8 لیتری
  • فشار: فشار دم قابل تنظیم (معمولاً 11 بار در صورت تحویل)

 

Rancilio Silvia

رکورد Rancilio Silvia M در دهه گذشته واقعاً آن را به عنوان یک ماشین سطح ابتدایی برتر متمایز کرده است، با این حال این توانایی را دارد که باریستای باتجربه را راضی کند. این دستگاه براق با قاب آهنی و نمای بیرونی از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است تا دوام بیاورد. این دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک مجهز به دیگ سرگروه برنجی دریایی فورج شده است که منجر به پایداری بیشتر در گرما و قطعات با دوام بیشتر و همچنین دیگ بزرگ 12 اونسی می‌شود که ظرفیت بخار باورنکردنی را به ارمغان می‌آورد.

این دستگاه دارای یک پورتافیلتر در اندازه تجاری است و با یک شیر برقی 3 طرفه که فشار روی تفاله‌های قهوه را پس از استخراج کاهش می‌دهد، کمتر آشفتگی ایجاد می‌کند. یکی از موارد ناامیدکننده برای این اسپرسوساز خانگی عدم وجود آسیاب داخلی است. بسیاری از کاربران از اینکه مجبورند برای یافتن روشی که کار می‌کند، نسبتاً فشرده کار کنند، شکایت دارند. اما به‌طور جدی، اگر می‌خواهید روی دستگاهی به این شیرینی سرمایه‌گذاری کنید، یادگیری نحوه آسیاب کردن قهوه باید به‌هرحال در اولویت باشد.

  1. DeLonghi EC155
  • نوع: نیمه اتوماتیک
  • ابعاد: 8*10*11
  • ظرفیت: ۳۵ اونس
  • فشار: 15 بار
  • کف کردن شیر: دسته بخار دستی

بودجه، مقرون به صرفه، ارزان. هر چه می‌خواهید اسمش را بگذارید، خوانندگان اغلب می‌پرسند: “بهترین اسپرسوساز زیر 100 دلار چیست؟”. در حالی که نمی‌توانیم مستقیماً به این سؤال پاسخ دهیم، زیرا قیمت‌ها همیشه در حال تغییر هستند، اما این دستگاه نقطه شروع خوبی است.

دستگاه اسپرسوساز DeLonghi EC155 یک گزینه بسیار مقرون به صرفه در سطح ابتدایی است. این دستگاه اسپرسوساز دسترسی و سهولت استفاده را با اعتبار یک شرکت معتبر ترکیب می‌کند. همراه با چوب کف‌دار کاپوچینوی دلونگی ثبت‌شده ارائه می‌شود، بنابراین شیر کف‌ساز، نسیمی است و یک فیلتر نگهدارنده 3 در 1 است که هم برای قهوه آسیاب شده و هم برای پاد اسپرسو کار می‌کند.

همچنین لازم به ذکر است نمای بیرونی مشکی و استیل ضدزنگ این دستگاه بسیار جمع‌وجور است و به‌راحتی تمیز می‌شود، و آن را برای بسیاری از آشپزخانه‌های مدرن مناسب می‌سازد.

Mr. Coffee Cafe Barista

  • نوع: نیمه اتوماتیک
  • ابعاد: 12.6 اینچ × 8.9 اینچ × 11.2 اینچ
  • ظرفیت: 1.7 لیتر (مخزن آب)، 0.5 لیتر (شیر)
  • فشار: 15 بار
  • کف کردن شیر: کف کن اتوماتیک با کاراف

Mr. Coffee Cafe Barista

کافه مستر قهوه باریستا اسپرسو و کاپوچینو ساز همه چیز برای راحتی شما است. گزینه‌های دم کردن، کف‌کننده خودکار، حتی ارتفاع قابل تنظیم فنجان روی سینی، این دستگاه را برای هرکسی که می‌خواهد بدون واردشدن به ماشین‌های گران‌تر آزمایش کند، ایده‌آل کرده است.

کف کردن شیر به صورت خودکار انجام می‌شود (بدون حدس و گمان) و مخزن شیر قابل جابه‌جایی است و به شما امکان می‌دهد شیر مصرف نشده را برای دفعه بعد ذخیره کنید و مخزن آب نیز به راحتی بیرون می‌زند و باعث می‌شود که یک سینچ دوباره پر شود. علاوه بر این، پنل کنترل با یک لمس، انتخاب نوع نوشیدنی را کاملاً راحت می‌کند.

این از بسیاری جهات “نقطه شیرین” بازار اسپرسوسازهای خانگی است: دستگاه‌های با قیمت بالاتر بیشتر ارائه می‌دهند، اما شما می‌توانید ویژگی‌های محکمی را در این براکت دریافت کنید. اگر به دنبال راهی سریع و راحت برای تهیه یک فنجان قهوه اسپرسو، کاپوچینو، لاته و غیره هستید، این یک انتخاب عالی است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی شد تا با انواع دستگاه‌های اسپرسوساز و ویژگی‌های آن آشنا شوید و در ادامه به معرفی برخی از بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی پرداختیم. با تشکر از شما که وقت ارزشمندتان را در اختیار ما گذاشتید و به مطالعه این مقاله پرداختید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *